wtorek, 28 maja 2013

Kiermusy targi staroci cz. 4 ostatnia


 Czysta woda  
 zdrowia doda 

To co lubię w przechadzkach  po różnych targach staroci to możliwość natknięcia się różne, zaskakujące przedmioty.  Oto co udało mi się upolować:


Drewniany konik na biegunach.


Lampion jak z bajki  w sam raz do ogrodu lub tarasu.

Skrzące się w słońcu szkło i kryształki lamp oraz żyrandoli.


Retro nadajniki, ciekawe czy działają?


Pierdółki na pierdółki.


Coś ręcznie dzierganego.


Czysta woda zdrowia doda, kto pamięta?


Piękne kafle ozdobne z rozbiórek.


Coś dla Pań :)






Fot. Szafa i rubin



12 komentarzy:

  1. i jak Ty to wszystko przywlokłaś rowerem? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. upolować w sensie "obiektywnie" Syś...:)

      Usuń
  2. :)
    konik śliczny i radia i wszystko.
    Ja uwielbiam takie klimaty.
    W domu mam zbiór figurek matki boskiej - przeróżne, duże i małe, kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, konika mogłabym mieć! Ostatnio u siebie na pchlim były 2 dalki- jedna czarna druga niebieska, drewniane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Konik cudny :)) bardzo lubię targi staroci oj bardzo :) ale to już pisałam w innych komentarzach u Ciebie

    buziaki i udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te przedmioty,zdjęcia fantastyczne,wiec można oko i serce naciesz.Pozdrawiam.Jola

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonały przykład ile dają dobre zdjęcia. Też zwróciłem uwagę na konika :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Miłość i zgoda domu ozdoba" :)
    ... moja babcia też miała tego typu makatkę, ale nie pamiętam z jakim przesłaniem :)
    A konik piękny...

    OdpowiedzUsuń
  8. ja właśnie poszukuję jednego radia... ale konkretnego modelu... ah!

    pięknie tu, zostanę na trochę dłużej i poobserwuję. zapraszam również do mnie- też lubię starocie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powróciły wspomnienia dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń

  10. Hello dear! Beautiful blog! Great your photo :)
    Would you like to follow each other on GFC?

    CENTRAL STREET

    kiss Madina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas i zapraszam ponownie :)